למה צריך מתמטיקה? חלק ב’

מכירים את שיעור המתמטיקה הראשון שלי? אם לא מוזמנים להיכנס אליו 
מכיוון שאת השיעור שבבלוג עשיתי בשנה שעברה, חשבתי איך אני משנה אותו כך שעדיין יעביר את אותו המסר, רק בדרך אחרת. 
נכנסתי לכיתה ושאלתי את התלמידים מי התעסק במתמטיקה בחופש. מודה שציפיתי שכולם יגידו “מה פתאום, אנחנו בחופש” אך לשמחתי זו לא התשובה שקיבלתי. מיד הם אמרו שהם הלכו לסופר וקנו דברים. כל אחד סיפר קצת על מקומות שהוא היה בהם ושילם (ואפילו התגאו בכך שזכרו לחכות ולקבל את העודף). לאחר מכן נהיה קצת שקט בכיתה. תלמיד אחד אמר שהוא רק שיחק בפורטנייט. שאלתי אם אין מתמטיקה בפורטנייט וישר התלמידים אמרו שיש ניקוד, מספר משתתפים ועוד. לאט לאט הם העלו עוד דברים שהם עשו בחופש וציינו איך המתמטיקה באה לידי ביטוי בפעילות. 
את האמת? הייתי סופר גאה בהם שהם הצליחו לנתח כל פעילות גם מבחינה מתמטית 😃

רוצים ללמוד אצלי? מוזמנים להסתכל במערכת הקורסים שלי.

עדיין לא חברים שלי בפייסבוק? הקישור כאן

רוצים להצטרף לקבוצת וואטסאפ שקטה לעדכונים, רעיונות ומידע על סדנאות. רוצים להצטרף? לחצו כאן

שנה טובה ומוצלחת,

מור קנדי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קורסים
קורסים אונליין
Workshop
סדנאות והשתלמויות
  • תגיות

  • פוסטים אחרונים

  • קטגוריות