מיני קופסת בריחה מדעים בנושא בעלי חיים – כיתה ד’
מיני חדר בריחה בעלי חיים יצא לדרך:
סיפור המסגרת:
פרופסור דיוויס מארה”ב הגיע לארץ לחקור את בעלי החיים אך העוזר שלו נשאר בארה”ב. האם תוכלו עזור לפרופסור לחקור על בעלי החיים כדי לסיים את המחקר.
המשימות:
1. על גבי הקופסה מודבקות תמונות של בעלי חיים. על התלמידים לספור את מספר בעלי החוליות. זוהי הספרה הראשונה (7).
2. כתב סתרים- התלמידים מפענחים את כתב הסתרים (כתב הסתרים עוסק במחלקות בעלי החיים) ולאחר מכן עליהם לספור את מספר המשפטים הנכונים. מספר המשפטים הנכונים הינו הספרה השנייה (2).
3. תפזורת- למה זקוקים בעלי החיים כדי להתפתח? התלמידים מוצאים את המאפיינים. לאחר שהם מוצאים הם מגלים שסימוני האותיות יוצרות את הספרה (4).
את פעילויות 2 ו3 הכנו באתר יויו.
קישור ליויו כתב סתרים
קישור ליויו תפזורות
לאחר שהם סיימו את הכל, נוצר להם הקוד- 724. הם פותחים את המנעול של הקופסה ושם מחכה להם פתק שמבשר על סיום המחקר. אחיינית שלי החליטה גם להוסיף סוכריות.
מצרפת במצגת את כל האביזרים. כמובן שצריך להוסיף קופסה ומנעול של 3 ספרות.
וכמובן- המון תודה לנועה קובי,אחיינית שלי, על הכנת הפעילות (כל מה שדורש חשיבה היא עשתה, אני רק תמכתי בדברים הטכניים) ועל כך שהסכימה שאשתף את הפעילות.
ביצעתם את הפעילות? הוספתם לפעילות משהו נוסף? אשמח שתכתבו בתגובות.
איזו אלופה!! כל הכבוד ותודה על הרעיונות היפים!