למידה בהנאה- שיעור מולדת (לחיות יחד בישראל- כיתה ג’)
החלטתי לרכז את הקישורים של המשחקים כך שכולם יוכלו ליהנות מהם:
יחידה 1- חוקים וכללים- משחק התנגשויות בין זכויות:
את נושא חוקים וכללים התחלתי בכך שהלכנו למגרש, נתתי להם כדור ואמרתי להם את המילה “שחקו”. מהר מאד התלמידים התחילו לשחק משחק מחניים ותוך כדי רבו על החוקים. לאחר מכן ערכנו דיון בכיתה למה ישר הם החליטו על משחק מובנה. התלמידים התלוננו שהם לא ידעו מה לשחק ושלאחר מכן הם לא ידעו את החוקים. מכאן התחלנו לדבר על חשיבות החוקים.
https://drive.google.com/open?id=0B8TXx61SmDFLdExPbHl3SWFyaVE
יחידה 2- משחק חזרה למבחן:
https://www.playbuzz.com/yqbhnd10/1-16-2017-8-00-24-pm2
המבחן עצמו:
תודה ליוגב קפון (ילד בן 11) על הציור שהיווה את הבסיס למבחן שלי- התלמידים צבעו את המקומות הפרטיים והציבוריים בצבעים שונים, וגם צבעו בצבעים שונים את השינויים שנעשו ע”י הסביבה או על ידי כוחות הטבע. שימו לב להגיד לתלמידים להתייחס לכיתוב ולא לציורים, או למחוק כשאתם מדפיסים את החצים של ההגדרות של ציבורי ופרטי.
קישורים למבחן:
https://drive.google.com/open?id=0B8TXx61SmDFLV2ZCRGpuckR0YWM
https://drive.google.com/open?id=0B8TXx61SmDFLS0lXelNRWnpQYjVNTWdUX3lwZGdQOWhJUzJN
יחידה 3-
חידון אמת או שקר על עמודים 70-73
https://www.playbuzz.com/yqbhnd10/1-21-2017-7-25-23-am3
חידון לסיכום חלק מיחידות 2 ו3:
החידון בסגנון המשחק “מלך הטריוויה”. מחלקים את הכיתה לקבוצות וכל פעם הקבוצה בוחרת נושא ומספר הנקודות. לרוב הנקודות לפי רמות הקושי השונות (100- שאלה קלה, 500- שאלה קשה).
אני אוהבת במקום נקודות לחלק לתלמידים שטרות כסף ואז הם מרגישים ממש כמו בתכנית טלוויזיה.
https://flipquiz.me/review/187803
למידה מהנה 🙂
לעוד הצעות לחומרי למידה נוספים- מוזמנים לפייסבוק- למידה בהנאה- מור קנדי
מור.
תודה רבה על השיתוף!
את פשוט מדהימה!!! תודה רבה
איזה כיף!!! תודה רבה
תודה רבה על הקבצים. מקסימים!