אסטרטגיות לחיזוק שטף קריאה

אחד הבסיסים החשובים ביותר עבור תלמיד, בסיס ששלל יכולות הלמידה האחרות נבנות עליו, הוא יכולת שטף הקריאה. קריאה נכונה ושוטפת מאפשרת לתלמיד לקלוט מידע בצורה מהירה ויעילה יותר. הפרדת משפט לחלקיו והבנה כוללת שלו תלויה מאוד ביכולת הקריאה השוטפת בכך שנוצרת מחשבה רציפה שניתן לפרש ביתר קלות בלי לחזור על המשפט מספר פעמים. שטף קריאה תקין גם מאפשר הספק גדול יותר של משימות אשר לא רק עוזר לתלמיד להספיק יותר שיעורים אלא גם נותן לו ביטחון ביכולותיו ורצון להמשיך ללמוד ולהתפתח. לכן תלמידים אשר מתקשים בקריאה חייבים להיעזר באסטרטגיות לחיזוק שטף קריאה.

אסטרטגיות לחיזוק שטף קריאה של תלמידים

על המחנכת וההורים לשים לב ליכולת הקריאה של התלמידים ישר מתחילת לימודיהם. אחד הדברים החושבים ביותר טרם ניגשים לאסטרטגיות להוראת קריאה הוא לדעת במה התלמידים מתקשים ומה הרמה הנוכחית שלהם. באופן זה אפשר להתאים אסטרטגיות לשיפור שטף קריאה באופן אישי על פי רמות שונות. ישנן מספר גדול מאוד של אסטרטגיות לשטף קריאה ולפעמים לפני שמנסים באופן אישי להתאים אחת לתלמיד, כדאי ליצור קשר עם מומחים בתחום קידום אסטרטגיות לתרגול שטף קריאה אשר יוכלו לכוון אתכם לדרך התאימה ביותר. אסטרטגיות לשטף קריאה הן כלי שיעילותו הוכחה במחקרים רבים ותלמידים ברחבי העולם ראו ורואים את התוצאות שלו בציונים גבוהים יותר וגם ביכולות חברתיות ויחסים עם הסביבה.  

כלים ואסטרטגיות להוראת קריאה

את האסטרטגיות לשיפור שטף קריאה ניתן להעביר לתלמידים במגוון גדול של דרכים ואמצעים. מורים יכולים לשלב אותן גם בשיעורים הרגילים בזמן בית הספר וגם בשיעורים פרטיים או בקבוצות קטנות של תלמידים. בעזרת משחקים ייחודיים ניתן לשלבן גם בהפסקות ושעות הפנאי ובעזרת אפליקציות ואתרים מותאמים הילדים ירצו להמשיך וללמוד במשך כל היום. אם אתם רוצים להתייעץ לגבי אסטרטגיות לתרגול שטף קריאה עם מומחה, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר, כאן באתר, במייל ובטלפון ותקבלו תשובות לכל השאלות שלכם יחד עם הכוונה לתחילת תהליך הפנמת אסטרטגיות לחיזוק שטף קריאה. אז בואו וגלו איתנו המון רעיונות וכלים חינוכיים שאפשרו כבר לאלפי תלמידים להגיע להישגיים לימודיים שמעולם לא חשבו שיוכלו להגיע אליהם. פשוט למשחק מור קנדי – כאן בשבילכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קורסים
קורסים אונליין
Workshop
סדנאות והשתלמויות
  • תגיות

  • פוסטים אחרונים

  • קטגוריות