מיני קופסת בריחה מדעים בנושא בעלי חיים – כיתה ד'

שתפו עכשיו!

מחר לאחיינית שלי יש מבחן במדעים. היא ביקשה שנכין ביחד קופסת בריחה. היה לנו רק שעה לבצע את המשימה שהיא הטילה עלינו 😉. בהתחלה זה היה נראה בלתי אפשרי אבל הצלחנו. קופסת הבריחה מיועדת ל10-15 דקות. 
מיני חדר בריחה בעלי חיים יצא לדרך:

אין תיאור זמין לתמונה.


סיפור המסגרת:
פרופסור דיוויס מארה"ב הגיע לארץ לחקור את בעלי החיים אך העוזר שלו נשאר בארה"ב. האם תוכלו עזור לפרופסור לחקור על בעלי החיים כדי לסיים את המחקר.


המשימות: 
1. על גבי הקופסה מודבקות תמונות של בעלי חיים. על התלמידים לספור את מספר בעלי החוליות. זוהי הספרה הראשונה (7). 
2. כתב סתרים- התלמידים מפענחים את כתב הסתרים (כתב הסתרים עוסק במחלקות בעלי החיים) ולאחר מכן עליהם לספור את מספר המשפטים הנכונים. מספר המשפטים הנכונים הינו הספרה השנייה (2). 
3. תפזורת- למה זקוקים בעלי החיים כדי להתפתח? התלמידים מוצאים את המאפיינים. לאחר שהם מוצאים הם מגלים שסימוני האותיות יוצרות את הספרה (4). 

את פעילויות 2 ו3 הכנו באתר יויו. 
קישור ליויו כתב סתרים
קישור ליויו תפזורות

לאחר שהם סיימו את הכל, נוצר להם הקוד- 724. הם פותחים את המנעול של הקופסה ושם מחכה להם פתק שמבשר על סיום המחקר. אחיינית שלי החליטה גם להוסיף סוכריות.

מצרפת במצגת את כל האביזרים. כמובן שצריך להוסיף קופסה ומנעול של 3 ספרות. 

וכמובן- המון תודה לנועה קובי,אחיינית שלי, על הכנת הפעילות (כל מה שדורש חשיבה היא עשתה, אני רק תמכתי בדברים הטכניים) ועל כך שהסכימה שאשתף את הפעילות. 

לדף הפייסבוק שלי- למידה בהנאה

ביצעתם את הפעילות? הוספתם לפעילות משהו נוסף? אשמח שתכתבו בתגובות. 

נועה ומור.

4 בשורה כפל
משחקים לתרגול לוח הכפל

Comments (1)

  1. אסנת פנקס

    איזו אלופה!! כל הכבוד ותודה על הרעיונות היפים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Close

קטגוריות

Navigation

Categories